بازیکنانی Ú©Ù‡ با درخشش در آفریقای جنوبی مشتری پیدا کردند

بازیکنانی که با درخشش در آفریقای جنوبی مشتری پیدا کردند




 

 


بازیکنانی که با درخشش در آفریقای جنوبی مشتری پیدا کردند


تاریخ : چهارشنبه ،
30 تیر 1389

آنتونی آنان

ملیت : غنا

باشگاه فعلی : روزنبرگ

سن : 23

پست : مدافع

باشگاه های خواهان این بازیکن : چلسی، منچستریونایتد، لیون، جنوا و بولونیا

غنا بدون شک بهترین تیم قاره سیاه در جام جهانی 2010 بود با بدشانسی در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها حذف شد.غنا در این جام خط دفاع فوق العاده ای داشت که جان منساه، ایساک ورساه و آنان مهره های اصلی آن بودند.آنان 23 ساله با پاس های دیدنی و تکل های مثال زدنی اش توجه بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرده بود.بعید به نظر می رسد آنان با نمایش بسیار خوبی که در آفریقای جنوبی داشت، فوتبالش را در نروژ و باشگاه روزنبرگ ادامه دهد.باشگاه های بزرگ انگلیسی و ایتالیایی به دنبال جذب این مدافع با استعداد هستند.

مایکل برادلی

ملیت : آمریکا

باشگاه فعلی : بورسیا مونشن گلادباخ

پست : هافبک

باشگاه های خواهان این بازیکن : اورتون ، بلکپول

فرزند سرمربی تیم ملی آمریکا بسیار بیشتر از حد انتظار ظاهر شد و نظر همه را به خود جلب کرد. برادلی 22 ساله مرد سرنوشت ساز میانه میدان آمریکا بود به طوری که مهاجمان تیم چشم به پاس های دقیق او دوخته بودند. گل تساوی بخش برادلی در دقایق پایانی بازی آمریکا مقابل اسلوونی از لحظات به یاد ماندنی این بازیکن جوان در جام نوزدهم بود. ستاره اسبق باشگاه هیرنفین بعد از حل مشکلش با میشائیل فرونتزک سرمربی گلادباخ در آستانه سومین فصل حضورش در بوندسلیگا قرار دارد.این در حالی است که او پیشنهادهایی از تیم های لیگ برتری دارد.

اگیدو آره والو ریوس

ملیت : اروگوئه

باشگاه : پنارول

سن : 28

پست : هافبک

باشگاه هایی که این بازیکن را می خواهند : کالیاری

پیوستن هافبک اروگوئه ای به سری آ ایتالیا و باشگاه کالیاری تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. رقم این انتقال 3 میلیون دلار به اضافه غرامتی است که به باشگاه پنارول پرداخت می‌شود.آره والو در عرصه ملی یک بازیکن تازه وارد محسوب می شود اما در جام جهانی با نمایش بسیار خوبش در کنار دیه گو په رس در غلب خط میانی اروگوئه ارزش های خود را ثابت کرد.

کی سوکه هوندا

ملیت : ژاپن

باشگاه فعلی : زسکا مسکو

سن : 24

پست : مهاجم / هافبک

باشگاه های خواهان این بازیکن : رئال مادرید، آرسنال، لیورپول، تاتنهام

ستاره باشگاه زسکا مسکو روسیه یکی از بهترین های ژاپن در جام جهانی بود.او که در باشگاهش به عنوان هافبک تهاجمی بازی می کند در جام نوزدهم به عنوان سانتر فوروارد سامورایی ها به میدان رفت.هوندا زننده سه گل زاپن در مرحله گروهی بود و همچنین یک پاس گل هم در بازی مقابل دانمارک به شینجی اوزاکا داد.این بازیکن 24 ساله که ژانویه گذشته با رقم 6 میلیون یورو از بازشگاه ونلو هلند به زسکا پیوست این روزها پیشنهادهایی از باشگاه های بزرگ اروپایی دریافت می کند و به نظر می رسد در آینده ای نزدیک روسیه را ترک خواهد کرد.

مائوریسیو ایسلا

ملیت : شیلی

باشگاه فعلی : اودینزه

سن : 22

پست : مدافع / هافبک

باشگاه های خواهان این بازیکن : میلان، رم

بازیکن جوان تیم ملی شیلی که در رقابت های جام جهانی زیر نظر مارچلو بیلسا خوش درخشید. ایسلا برای بیلسا تقریبا یک آچار فرانسه است به طوری که مربی آرژانتینی از این بازیکن در پست های مدافع راست، هافبک راست و هافبک وسط استفاده کرده است.این در حالی است که ایسلا در باشگاهش اودینزه کمتر به بازی گرفته می شود و در فصل گذشته تنها در نیمی از بازی های تیمش در سری آ به میدان رفته است.ایسلا در جام جهانی کاری کرد که سه فصل در اودینزه نتوانست آن را انجام دهد و اکنون شرایط برای این بازیکن 22 ساله فرق کرده است.او اکنون پیشنهادهایی از باشگاه های بزرگ سری آ دارد.

فابیو کوئه نترائو

ملیت : پرتغال

باشگاه فعلی : بنفیکا

سن :22

پست : مدافع / هافبک

باشگاه های خواهان این بازیکن : چلسی، منچسترسیتی، رئال مادرید، بایرن مونیخ

کوئه نترائو اولین بازی ملی اش را در نوامبر 2009 انجام داد اما در همین مدت کم پیشرفت فوق العاده ای داشته است.او که ترجیح می دهد در پست بال چپ بازی کند در رقابت های جام جهانی زیر نظر کارلوس کوئیروش به عنوان یک مدافع چپ به میدان رفت. فصل 10-2009 نقطه عطف فوتبال این بازیکن 22 ساله بود به طوری که موفق شد در آن قهرمانی لیگ پرتغال، قهرمانی جام حذفی و جایزه بهترین بازیکن فصل را از آن خود کند.بازیکن اسبق رئال ساراگوسا اکنون مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا از جمله چلسی و رئال مادرید قرار گرفته است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل